ייעוץ מס לחולי סרטן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

17278351_xxlאחד מהקשיים העיקריים, מולם נדרשים רבים מחולי הסרטן בישראל של שנת 2015 להתמודד מדי יום ביומו, הוא הקושי הבירוקראטי, המורכב משורה ארוכה של אישורים, ועדות, הוכחות רפואיות, ומסמכים שונים ומשונים אשר על החולים להמציא באופן שוטף על מנת לממש את זכותם ליהנות מהסיוע הרפואי והכספי הנדרש כל כך עקב מצבם הרפואי.

אחד מהקשיים הרלוונטיים בנושא זה, אשר אף גורם לרבים מחולי הסרטן בישראל לשקול ולוותר מראש על מימוש זכויותיהם הרפואיות המעוגנות בחוק, הוא החשש מעצם ההתנהלות למול רשות המיסים, וזאת במידה רבה לאור תדמיתה המאיימת מחד, וחוסר ההבנה של מרבית החולים בנושא מאידך.

מסיבה זו, ומתוך הבנה בדבר הקשיים מולם מתמודדים רבים מחולי הסרטן בהקשר זה, האגודה למלחמה בסרטן, כגוף המרכזי החוץ ממשלתי המסייע לחולי סרטן להתמודד עם השלכותיה של מחלתם, התקשרה ישירות מול לשכת יועצי המס בישראל, וזאת על מנת להעניק לחולי הסרטן בין היתר גם ייעוץ מס פרטני, אשר מטרתו לסייע לחולים להבין ולממש את זכויותיהם הרפואיות למול רשות המיסים.

מה העלות של הייעוץ?

הייעוץ ניתן בהתנדבות מלאה מטעם נציגי לשכת יועצי המס בישראל, ללא צורך בתשלום כלשהו.

מי זכאי לקבלת הייעוץ?

לקבלת הייעוץ זכאי כל תושב ישראלי אשר חלה במחלת הסרטן, וכתוצאה מכך נקבעו לו אחוזי נכות מטעם המוסד לביטוח לאומי. יודגש, כי הייעוץ אינו מוגבל אך לחולים הזכאים לקבל קצבת נכות, וכל חולה סרטן אשר הוגדרו לו אחוזי נכות כלשהם זכאי לעשות שימוש בשירות.

מה כולל הייעוץ?

ייעוץ המס לחולי סרטן כולל הסבר מלא, הניתן מטעם יועץ מס מוסמך, באשר למגוון הזכויות הרפואיות להן זכאי חולה סרטן למול רשות המיסים והמוסד לביטוח לאומי, וזאת כתלות במצבו הרפואי ובאחוזי הנכות שנקבעו לו. מטבע הדברים, זכויות אלו אינן קבועות, ומשתנות תדיר בהתאם להחלטות הממשלה ולנוהלי המוסד לביטוח לאומי ורשות המיסים, ומשכך תוכנו של הייעוץ נוטה להשתנות תדיר אף הוא.

יש לשים לב עם זאת, כי בניגוד לייעוץ מס רגיל, ייעוץ מס לחולי סרטן מתמקד אך בנושאים הקשורים למחלת הסרטן, ואינו מהווה ייעוץ מס כללי. משכך, הדבר אינו מייתר פניה ליועץ מס מוסמך בעניינים אחרים, שאינם קשורים למחלת הסרטן.

כיצד ולמי ניתן לפנות לצורך קבלת הייעוץ?

לאור מספרם הרב של חולי הסרטן בישראל, והביקוש הרב שיש לשירות, ייעוץ מס לחולי סרטן ניתן אך בתיאום מראש, כאשר הייעוץ עצמו ניתן באחד ממשרדי האגודה למלחמה בסרטן המפוזרים ברחבי הארץ. לצורך תיאום פגישת ייעוץ, יש ראשית ליצור קשר עם הסניף המבוקש, ולקבוע מועד פגישה מראש.

להלן רשימת המשרדים בהם ניתן השירות, כפי שמעודכנים באתר האגודה למלחמה בסרטן:

  • סניף חיפה, בית רוזנפלד, רח' רוזנפלד 25 , בת גלים. 04-8511715/7 .
  • סניף נתניה, רח' רמז 13 , טל. 09-8344268 .
  • סניף תל אביב, רח' רביבים 7, גבעתיים. טל. 03-5721642 .
  • סניף באר שבע, בית אביסרור, רח' בן צבי 7, קומה 6, טל. 08-6271228

טרם פנייה לייעוץ מס

יש לזכור בהקשר זה, כי ייעוץ המס, כהגדרתו, הינו ייעוץ פרטני, המתבסס על מאפייניו האישיים של כל תושב ותושב, ובהתאם למצבו הרפואי ולהגדרתו מטעם המוסד לביטוח לאומי. משכך, בטרם פנייה לקבלת הייעוץ, ועל מנת להבטיח ייעוץ מוצלח ופורה, חשוב ראשית להצטייד במלוא המסמכים הרפואיים הנדרשים, וכן בפירוט מלא אודות הסטאטוס האישי של הפונה במסגרת המוסד לביטוח לאומי ורשות המיסים.

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב!

חייגו עכשיו או השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן